יתרונות הקרן בערבות מדינה


מדוע מומלץ לקחת הלוואה לעסק באמצעות הקרן בערבות מדינה ולא ישירות מהבנק

אם עד עכשיו היה ספקות האם לקחת הלוואה מהבנק באמצעות הקרן בערבות מדינה או לגשת לשם באופן עצמאי, עכשיו זה כבר מקבל תוקף באמצעות מחקר, לגשת לבנק לקבלת הלוואה באמצעות הקרן בערבות מדינה משתלמת וכדאית, לפרטי המחקר קראו =>

לפרטים נוספים פנו אלינו בטלפון 054-4972668 או דרך טופס צור קשר ונשמח לעזור.

על פי מחקר שנעשה על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים הקרן בערבות מדינה מספקת את המטרה לשמה היא קיימת וצפויה להניב גידול של 6.2 מיליארד שקל במחזור המכירות השנתי לשנת 2017.

אבל לא על זה רצינו לדבר אתכם, אותנו מאוד עניין הנתונים היבשים, שימו לב לנתונים הבאים אשר מפרסמת הסוכנות לעסקים קטנים.

• בשנת 2015 53% מהעסקים שקיבלו הלוואה באמצעות הקרן בערבות מדינה לא היו מקבלים הלוואה כלל ללא התערבות של הקרן.
• 36% מהעסקים הנותרים קיבלו תנאים יותר טובים מהבנק בגלל שהגיעו באמצעות הקרן בערבות מדינה.
• מכאן שאם אתה בעל עסק ואתה זקוק להלוואה 89% שתקבל הלוואה טובה יותר בבנק אם תלך לבנק דרך הקרן בערבות מדינה ולא בצורה עצמאית.

עוד נתונים שאותנו מאוד מאוד מעניינים

59% מהעסקים בהקמה לא היו מקבלים הלוואה כלל אם היו מגיעים לבנק בצורה עצמאית ולא דרך הקרן בערבות מדינה, דהיינו שדרך הקרן אתה מכפיל את הסיכוי שלך לקבל הלוואה להקמת עסק חדש, ועוד, 55% מהעסקים הקטנים שקיבלו הלוואה דרך הקרן לא היו מקבלים הלוואה כלל אם היו מגיעים ללא הקרן.

את המאמר המלא ניתן לקראו בכתובת: https://goo.gl/Xgplx9

אבל לא הכול ורוד, על מנת להגיש בקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה מומלץ להיעזר באיש מקצוע,כלכלן אשר יוכל לייעץ ולעזור בתהליך הנדרש על מנת לקבל הלוואה דרך הקרן, אקסלנט לואן מעמידה לרשותכם כלכלנים ויועצים אשר עבדו בקרן בערבות מדינה ויוכלו לספק ייעוץ ומידע איכותי על מנת להגביר את הסיכוי לקבלת הלוואה טובה – הלוואה טובה בסכום הרלוונטי ובריבית הטובה ביותר.

לפרטים נוספים פנו אלינו בטלפון 054-4972668 או דרך טופס צור קשר ונשמח לעזור.