הלוואות לעסקים קטנים


עלינו

עלינו

חברת "excellent-loan" מתמחה במתן שירותי ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים הכוללים ליווי לכל אורך שלבי התהליך, אל מול הבנקים, ומול הגוף מטעם המדינה שאחראי על בדיקת הבקשה ואישורה אל מול הבנקים.

מדוע לקחת חברת ייעוץ ? חברתנו דואגת ללוות את לקוחותיה בתהליך קבלת ההלוואה החל מהשלב הראשון של איסוף הטפסים הרלוונטים ומילוי הטפסים כנדרש, וכן בהמשך התהליך הכולל כתיבת תוכנית עסקית לבחינה בבנקים ובגוף המתאם מטעם המדינה, הכנה לפגישה של בעל העסק עם נציג מהגוף המתאם  ועד קבלת אישור סופי ולקיחתה של ההלוואה בבנק. "excellent-loan" הינה בעלת ניסיון של שנים בתחום הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים, כאשר לאורך השנים מספר רב של לקוחות קיבלו שירות מקצועי, אישי וצמוד בתהליך ההלוואה.


צוות הכלכלנים של "excellent-loan" הינו צוות מנוסה, מקצועי וכזה שמעמיד בראש סדר העדיפויות את השירות, האמינות והיושר. לזכות צוות הכלכלנים ניסיון של מספר שנים בבנקים ובגופים מטעם המדינה שאחראים לבדוק את הבקשה, כך שלמעשה ניסיון זה מאפשר לצוות הכלכלנים לכתוב ולהגיש את התוכניות העסקיות בצורה הטובה והמקצועית ביותר, על פי אמות  המידה המקובלות בבנקים ובגוף הבודק מטעם המדינה. בחירת מסלול ההלוואה המתאים לעסק נעשה בליווי צמוד של כלכלני החברה, כך שיתאים במדוייק ויענה על כל צרכי העסק  באופן הטוב ביותר.


חברת "excellent-loan" מקושרת לגופים השונים כגון הבנקים כך שלמעשה, ביתרון זה לקוחות החברה יכולים לעבור את התהליך במהירות האפשרית ובמקצועויות מלאה.


הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה

הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה

בקבלת הלוואה מהקרן לעסקים קטנים ובינוניים ישנם מספר יתרונות:
1.    עמלות נמוכות ואפשרות לפירעון מוקדם בכל עת.
2.    הלוואה מחוץ לאובליגו הבנקאי השוטף של העסק.
3.    הלוואה לזמן ארוך - תקופת ההחזר הינה 5 שנים וכוללת עד חצי שנה גרייס.
4.    ריביות נוחות מהנהוגות בשוק.
5.    העמדת בטחונות נמוכים.
6.    עיקר המידע הנדרש לצורך הגשת בקשת הלוואה לקרנות המימון הינו הצגת דוחות כספיים ודפי בנק.
7.    סיוע בפתרון מגבלות ההון העצמי של בעלי העסק.


מדוע לקחת הלוואה מהקרן בערבות המדינה ?

מדוע לקחת הלוואה מהקרן בערבות המדינה ?

קבלת הלוואה בערבות מדינה באחד המסלולים השונים של  הקרן לערבות מדינה, יכולה להזניק את העסק קדימה כך שיוכל להגשים את המטרות שלו, להתפתח ולצמוח.
הצורך במתן  אשראי  לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני נועד בעבור עסקים אשר סובלים מחסמים בתחום המימון, קשיים בקבלת אשראי מהבנקים, וקשיים בהחזרים חודשיים גבוהים  המקשים על העסק את ההתמודדות היומיומית ופוגעים בהתפתחותו ובמיצוי הפוטנציאל הטמון בו.

הקרן בערבות המדינה לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים קמה בכדי לפתור את בעיית קבלת האשראי דרך הבנקים והצעת סיוע במספר ערוצים:  הלוואות להון חוזר לעסקים אשר סובלים מקשיי תזרים, והלוואות סיוע לפיתוח, הקמת עסק חדש והרחבת העסק הקיים.

לפרטים: טלפנו 054-4972668, או עברו לטופס צור קשר.