הלוואות בערבות מדינה להקמת עסק


אם הנך עומד להקים עסק בוודאי שמעת על המושג הלוואה בערבות מדינה להקמת עסק. בכדי להיות זכאי להלוואה בערבות מדינה להקמת עסק, כבעל עסק עליך לעמוד בתנאי סף אשר נקבעו על ידי הקרן בערבות מדינה.

באמצעות הכלים שחברת אקלסנט לואן מציעה, תוכל כבעל עסק להגדיל את סיכוייך בצורה משמעותית לזכאות להלוואה בערבות מדינה להקמת עסק. לפרטים נוספים התקשרו 054-4972668.

המדינה ייסדה את הקרן להלוואות בערבות מדינה להקמת עסק מתוך הבנה, כי אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים במשק הישראלי טמון בעסקים הקטנים והבינוניים, שהינם מהווים כ-99% מסך כל העסקים במדינה, ובעלי פוטנציאל להתפתח, לגדול ולצמוח, וליצור מקומות עבודה חדשים במדינת ישראל. מתוקף כך קיימת הצדקה כלכלית לקיומם. הקרן עצמה מעניקה הלוואות בערבות מדינה להקמת עסק בתנאים אטרקטיביים במיוחד, ולרוב נחשבת כגוף מממן זול יותר מהבנקים.

במאמר מוסגר, ראוי לציין, כי החל מאפריל 2016, לאחר פרישתו של בנק הפועלים ממכרז הבנקים המשתתפים במתן הלוואות בערבות מדינה להקמת עסק, בנק הפועלים הקים קרן פועלים לעסקים, בערבות בנק הפועלים עצמו, הדומה במהותה לקרן בערבות מדינה, ומקבילה לה.

התבחינים לזכאות הלוואות בערבות מדינה להקמת עסק

האם בכל מקרה המדינה נותנת הלוואה? התשובה היא - לא. ישנם תנאי סף שנקבעו על ידי המדינה המציינים מי רשאי להגיש בקשה לזכאות להלוואות בערבות מדינה להקמת עסק. למשל, שהמחזור השנתי של העסק הוא עד 100 מיליון ₪, שעל חשבון העסק לא חלים, חובות לרשויות המס, הגבלות, עיקולים וכדומה. שנית, כפי שהובהר לעיל המדינה צריכה לראות כי "יש הצדקה כלכלית" להקמת עסק או להמשך קיומו במקרה של עסק קיים, וכאן בדיוק אקסלנט לואן נכנסת לתמונה. צוות המומחים שלנו יבנה עבורכם תכנית עסקית מתאימה, שבה יפורט ויודגש הצורך וההצדקה הכלכלית בהלוואה.

אם יש לי עסק קיים ואני מעוניין לפתוח עסק חדש נוסף, מה מעמדו של העסק החדש הנוסף?

מבחינת שיעור בטוחות הנדרש מהלווה, קיימת ההבחנה בין עסק קיים לעסק בהקמה. השאלה שבעצם נשאלת היא האם העסק החדש הנוסף דינו כעסק קיים או דינו כעסק בהקמה. התשובה כמובן תלויה בהרבה גורמים, ומסתעפת לפי העניין. תשובה קצרה לשאלה הינה שזה תלוי האם מדובר בעוסק מורשה המקים עסק חדש נוסף עם אותו מספר ת.ז. או מקים חברה או שותפות עם מספר ח.פ. שונה. עסק בעל מספר ח.פ. שונה יחשב כעסק חדש לכל דבר ועניין, ולכן יחשב עסק בהקמה.

לשאלות ולפרטים נוספים אודות הלוואות בערבות מדינה להקמת עסק, צרו עמנו קשר בטלפון 054-4972668 או כתבו לנו במייל [email protected], ונחזור אליכם בהקדם.