גיוס הון, גיוס אשראי לעסקים


עסקים רבים נדרשים להמציא הון כספי לצורך קידום עסק קיים או פתיחת עסק חדש

עסקים רבים נדרשים להמציא הון כספי לצורך קידום עסק קיים או פתיחת עסק חדש

אחת הבעיות המרכזיות העומדות בפני בעלי עסקים או בעלי עסקים לעתיד זה ש"הם לוקחים מה שנותנים" (מהבנק), הדבר יוצר מצב של קבלת הלוואה לא מתאימה ולא טובה.

חברת "excellent-loan" הינה חברת ייעוץ וליווי פיננסי המתמחה בגיוס הון לעסקים באמצעות הקרן בערבות מדינה בפרט והלוואות בנקאיות בכלל, אצלנו נעשה את מירב המאמצים על מנת שאתה תקבל סכום שיספיק לכיסוי ההוצאות בריביות הטובות ביותר עבורך.

לפרטים נוספים אודות גיוס אשראי לעסקים צרו איתנו קשר בטלפון 054-4972668 או במייל [email protected] ונשמח לעזור.

גיוס אשראי לעסקים

אם אתה מרגיש שהעסק שלך בתהליך צמיחה ואתה זקוק להון כספי על מנת למנף את העסק, אם אתה חושב לפתוח עסק אך כמו ישראלים רבים אין בידך מספיק הון ראשוני, בדיוק בשבילך הקימו את הקרן בערבות המדינה, הקרן מעמידה לרשותך הלוואה של עד חצי מיליון ₪, בנוסף לזאת נוכל להמליץ לך על דרכים נוספות לקבלת הלוואה.

למה דווקא "excellent-loan"

ב"excellent-loan" יועצים בעלי ניסיון רב בתחום הלוואות בערבות מדינה בפרט והלוואות מהבנקים בכלל, אנו מודעים לדרישות הגופים הממליצים מטעם המדינה, לדרישות הבנקים ולדרישות האוצר ויודעים להמציא עבורך את ההלוואה בסכום הגבוה ביותר בריביות הנמוכות ביותר, הידע שלנו תורם לך לקבל את ההלוואה שרצית (ולא הלוואה בסכום שלא יספיק לכיסוי ההוצאות) ומאידך בריביות טובות ככה שאתה מרוויח החזרים חודשיים שמתאימים לך.

ההיכרות שלנו עם הבנקים הינו משאב יקר מפז, בעזרת הניסיון שלנו אנחנו יודעים מה ניתן לקבל ומה לא ניתן לקבל, אם אתה בעל תזרים מזומנים X תוכל לקבל ריביות שנות מאדם בעל תזרים מזומנים Y, אם יש לך נכס או חוזים עתידים תוכל על סמך אלו לקבל הלוואות גבוהות בריביות נמוכות, ישנם עוד מגוון רחב מאוד של נתונים אותם יש לחשב, ואע"פ כן, עדיין יש צורך בבדיקה מקיפה לכל עסק לגופו, וכל עבודה היא בנייה מחדש של הלוואה מותאמת אישית ללקוח.

לפרטים נוספים אודות גיוס אשראי לעסקים צרו איתנו קשר בטלפון 054-4972668 או במייל [email protected] ונשמח לעזור.