הלוואות לעסקים בהקמה


רוב בעלי העסקים בהקמה אינם בעלי יכולת כלכלית גבוהה, במיוחד בתחילת הדרך, ולכן, ע"מ להקים את העסק זקוקים הם לגיוס אשראי, אשראי שלא פשוט להשיג במיוחד אם מבקשים תנאים נוחים ואטרקטיביים

רוב בעלי העסקים בהקמה אינם בעלי יכולת כלכלית גבוהה, במיוחד בתחילת הדרך, ולכן, ע

אנו מתמחים בהשגת הלוואות לעסקים בהקמה באמצעות הבנקים בריביות ותנאים מצויינים, צרו עימנו קשר ותתחילו תהליך ללא התחייבות, לירן טלפון: 054-497-2668.

מאידך המדינה רואה בבעלי עסקים אלו זרם חשוב מאוד בכלכלה הישראלית ומודעת לקושי של עסקים קטנים להשיג הלוואות בתנאים טובים, על כן המדינה הקימה קרן, הקרן בערבות מדינה, תפקידה של הקרן היא לספק הלוואות / אשראי לעסקים קטנים ואם אפשר גם בריביות טובות.

הלוואה בערבות מדינה להקמת עסק

אשראי זה מספק לעסקים יכולת צמיחה ושגשוג, אך הגשת הבקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה אינה פשוטה ודורשת את ידיעת החומר, זאת על מנת לעבור את החברה הממליצה מטעם המדינה, את אישור משרד האוצר וכמובן את אישור הבנק, וכל זאת בצורה אופטימאלית על מנת לקבל הלוואה מתאימה בתנאים נוחים.

הניסיון והיכולת שלנו מאפשרים לנו לדעת איזה נתונים נדרשים על מנת לקבל הלוואה, וכמה תוכל לקבל, כך נוכל להגיש בקשה עם מקסימום פוטנציאל להמלצה (מהחברה הממליצה מטעם המדינה), לפרטים נוספים פנו אלינו בטלפון 054-4972668 ונשמח לעזור.

טיפים להלוואות לעסקים בהקמה

1.    אל תמהרו לקחת הלוואה מהבנק הראשון שמסכים לתת לכם את ההלוואה, כיום יש תחרות בין הבנקים ובבדיקה נכונה תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים בריביות.

2.    אל תמהרו לקחת את הסכום שהבנק מאשר, יתכן שהסכום הזה לא יוביל אתכם ליעד ואז תמצאו את עצמכם בעוד מספר חודשים באמצע הפרויקט/הקמת העסק וללא תזרים מזומנים להתקדם, וודאו שאתם לקוחים הלוואה מתאימה לצורך שלכם.

3.    ההלוואה אומנם בערבות מדינה אך נלקחת מהבנק, והבנק ידרוש לדעת בדיוק על מה אתם מוציאים את הכסף, לכן גם בשביל הבנק אבל יותר בשבילכם, מומלץ להכין תוכנית עסקית מסודרת, בכלל זו המלצה לכל בעל עסק, למי שמתקשה ישנם אנשי מקצוע בתחום שיכולים לעזור לכם.

4.    מומלץ להציג נתונים – הלכתם לבנק לקבל הלוואה תהיו מקצועניים, הציגו לבנק את הסכומים עבור שכירות, מכונות אם יש צורך לרכוש, עובדים אם יש צורך להעסיק, פוטנציאל הכנסה, דברים אלו יציגו אתכם באור חיובי וישפרו את הסיכויים לקבלת הלוואה.

 

קביעת מזוזה לעסק חדש שליווינו בתהליך ההקמה - שם העסק: מעדניה ביער, מיקום: לוד, בהשתתפות: ראש העיר לוד יאיר רביבו הצוות ולקוחות

לפרטים נוספים אודות הלוואות לעסקים בהקמה פנו אלינו בטלפון 054-4972668 ונשמח לעזור